გეგმა
გაკვეთილის გეგმის შაბლონი
მასწავლებლის სახელი,გვარი,პირადი ნომერი;დალი ჯულაყიძე-დიასამიძე37601061810
საგანი:გერმანული
ენა
სწავლების საფეხური/კლასი მე-3ე ,მე-10
მოსწავლეთა რაოდენობა19
გაკვეთილის თემა:დღესასწაულები გერმანიაში
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლეთა დაინტერესება უცხო ქვეყნის ისტორიით, კულტურით ,წეს-ჩვეულებებით
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო/წთ
|
1
|
მოსწავლეები ავსებენ გრაფას ვიცი-მინდა ვიცოდე თემაზე დღესასწაულები
გერმანიაში
|
კორნელის გრაფა
|
მთელი კლასი
|
სახელმძღვანელო
|
3წთ
|
2
|
მინი ლექცია მასწავლებელი აკეთებს მოკლე მიმოხილვას გერმანიაზე
|
ვერბალური
|
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი,პროექტორი
|
7წთ
|
3
|
ტექსტზე მუშაობა მოსწავლეები კითხულობენ,ამოწერენ ახალ უცნობ სიტყვებს
ფურცელზე და დაფაზე მიამაგრებენ
|
კითხვა
|
მთელი კლასი
|
დაფა,წიგნი
|
5წთ
|
4
|
ლექსიკონზე მუშაობა მასწავლებელი
დაფაზე წერს ამ სიტყვებს ქართული თარგმანით
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
|
დაფა,წიგნი
|
5წთ
|
5
|
კითხვა-პასუხი:1.wo befindet sich deutschland? 2.wie heisst die
hauptstadt? და ა.შ.
|
გონებრივი იერიში
|
საერთო საკლასო
|
სახელმძღვანელო
|
5წთ
|
6
|
მასწავლებელი კლასს ყოფს 3ჯგუფად და სთხოვს ჯგუფებს წარმოადგინონ პრეზენტაზიები
გერმანიის შესახებ
|
პრესენტაზია
|
ჯგუფური
|
Pover point-ში
აწყობილი სლაიდები
|
10წთ
|
7
|
შეჯამება მოსწავლეები შეავსებენ გრაფას „ვისწავლე“ და გაანალიზებენ,რა
ისწავლეს მათ ამ გაკვეთილზე ახალი გერმანულ დღესასწაულებზე, რა იყო მათთვის განსაკუთრებით
საინტერესო და მნიშვნელივანი რის გაცნობას ისურვებენ კიდევ
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
ჯგუფური
|
|
5
|
საშინაო დავალება:სიტყვების დასწავლა 1წთ შეფასება:განმსაზღვრელი 4წთ
|
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
უცხ.ს.4.23
მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას
კულლტურათა თ
ავისებურებების მიმართ
ავლენს პარალელს უცხოურ და მშობლიურ კულტურებს შორის,პოულობს
მსგავსებებს,განსხვავებებს.
ციფრული წიგნიერება
● ციფრული ტექნოლოგიების,
კომუნიკაციის ინსტრუმენტებისა და/ან ქსელების შესატყვისი გამოყენება ინფორმაციაზე წვდომის,
მისი მართვის, ინტეგრაციის, შეფასებისა და შექმნისათვის გენერირება ცოდნის ეკონომიკაში
ფუნქციონირების მიზნით;
● ტექნოლოგიის გამოყენება,
როგორც ინფორმაციის კვლევის, ორგანიზების, შეფასებისა და კომუნიკაციის საშუალების.
● ინფორმაციაზე წვდომისა
და მისი გამოყენების ეთიკური და სამართლებრივი საკითხების საფუძვლიანი ცოდნა.
შეფასების რუბრიკა
თარიღი26.112018
ხელმოწერა:დალი ჯულაყიძე
Комментарии
Отправить комментарий