გეგმა

გაკვეთილის გეგმის შაბლონი
მასწავლებლის სახელი,გვარი,პირადი ნომერი;დალი ჯულაყიძე-დიასამიძე37601061810
საგანი:გერმანული ენა

სწავლების საფეხური/კლასი მე-3ე  ,მე-10

მოსწავლეთა რაოდენობა19
გაკვეთილის თემა:დღესასწაულები გერმანიაში
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლეთა დაინტერესება  უცხო ქვეყნის ისტორიით, კულტურით ,წეს-ჩვეულებებით
N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების
ფორმა/ფორმები

სასწავლო რესურსები
დრო/წთ




1
მოსწავლეები ავსებენ გრაფას ვიცი-მინდა ვიცოდე თემაზე დღესასწაულები გერმანიაში
კორნელის გრაფა
მთელი კლასი
სახელმძღვანელო
3წთ
2
მინი ლექცია მასწავლებელი აკეთებს მოკლე მიმოხილვას გერმანიაზე
ვერბალური
მთელი კლასი
კომპიუტერი,პროექტორი
7წთ
3
ტექსტზე მუშაობა მოსწავლეები კითხულობენ,ამოწერენ ახალ უცნობ სიტყვებს ფურცელზე და დაფაზე მიამაგრებენ
კითხვა
მთელი კლასი
დაფა,წიგნი
5წთ
4
ლექსიკონზე  მუშაობა მასწავლებელი დაფაზე წერს ამ  სიტყვებს ქართული თარგმანით
პრაქტიკული სამუშაო

დაფა,წიგნი
5წთ
5
კითხვა-პასუხი:1.wo befindet sich deutschland? 2.wie heisst die hauptstadt? და ა.შ.
გონებრივი იერიში
საერთო საკლასო
სახელმძღვანელო
5წთ
6
მასწავლებელი კლასს ყოფს 3ჯგუფად და სთხოვს ჯგუფებს წარმოადგინონ პრეზენტაზიები გერმანიის შესახებ
პრესენტაზია
ჯგუფური
Pover point-ში აწყობილი სლაიდები
10წთ
7
შეჯამება მოსწავლეები შეავსებენ გრაფას „ვისწავლე“ და გაანალიზებენ,რა ისწავლეს მათ ამ გაკვეთილზე ახალი გერმანულ დღესასწაულებზე, რა იყო მათთვის განსაკუთრებით საინტერესო და მნიშვნელივანი რის გაცნობას ისურვებენ კიდევ
პრაქტიკული სამუშაო
ჯგუფური

5
საშინაო დავალება:სიტყვების დასწავლა 1წთ                შეფასება:განმსაზღვრელი 4წთ

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
უცხ.ს.4.23
მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას კულლტურათა თ
ავისებურებების მიმართ
ავლენს პარალელს უცხოურ და მშობლიურ კულტურებს შორის,პოულობს მსგავსებებს,განსხვავებებს.
ციფრული წიგნიერება
      ციფრული ტექნოლოგიების, კომუნიკაციის ინსტრუმენტებისა და/ან ქსელების შესატყვისი გამოყენება ინფორმაციაზე წვდომის, მისი მართვის, ინტეგრაციის, შეფასებისა და შექმნისათვის გენერირება ცოდნის ეკონომიკაში ფუნქციონირების მიზნით;
      ტექნოლოგიის გამოყენება, როგორც ინფორმაციის კვლევის, ორგანიზების, შეფასებისა და კომუნიკაციის საშუალების.
      ინფორმაციაზე წვდომისა და მისი გამოყენების ეთიკური და სამართლებრივი საკითხების საფუძვლიანი ცოდნა.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
შეფასების რუბრიკა

თარიღი26.112018
ხელმოწერა:დალი ჯულაყიძე

Комментарии

Популярные сообщения